Skip to main content

[perbandingan]

Dengan namaMu Allah,aku bermula

kan bagus kalau mana mana persatuan di sini juga menganjurkan perkara yang sama?
PMRAM ke,PERUBATAN ke..yang lain lain ke?

semasa di UPM dahulu
kami dalam usrah,di beri tugas untuk mengambil sesuatu bidang untuk kami khususkan mendalaminya
saya belajar fiqh,sirah dalam usrah
tapi saya lebih berminat perkara berkaitan dengan perbandingan agama
jadi saya cenderung untuk mendalami bible
dan saya pinjam banyak bible dan terjemahannya di UPM
cuma tidak sempat lebih menerokai
dan saya ke sini

pulang ke malaysia tahun lepas juga
saya ada membeli beberapa buku berkaitan
tapi terlupa untuk di bawa ke mari

p/s 1:banyaknya yang saya mahu.adakah mampu?
p/s 2:ha,soleh,ape kt PMRAM anjurkan?di malaysia ke?aku bleh jadi ajk.tp xnak jadi yang atas.nak jadi org kecik2 jer.huhuhu.

Comments