Skip to main content

[gara gara]

Dengan namaMu Allah,aku bermula

sebenarnya
saya berminat untuk bercerita tentang politik dan islam lagi
cumanya
masa yang kurang sesuai

gara gara entry yang saya 'post' kan baru baru ini
dan respons yang diterima oleh mr marifikir
saya sehingga tidak dapat fokus study
asyik terfikir fikir dan terbayang bayang soalan dan analisa di dalam kepala
hingga akhirnya
saya terpaksa lepaskan juga di dalam bentuk tulisan
yang setakat ini saya letakkan sebagai draft

mereka yang mengenali saya tahu bagaimana saya berhadapan dengan masalah
selagi ianya tidak diselesaikan
selagi itulah saya tidak dapat bergerak untuk perkara lain
hatta esok final written sekalipun

jadi
saya tidak mahu mengambil risiko itu
nanti nantilah untuk saya sambung berkenaan tajuk itu
lagipun saya perlu baca banyak buku lagi untuk kefahaman
(macam lah ada orang baca blog nih.huhuh)

p/s 1:saya dapat sesuatu.abang saya kata,lepas ini jangan berhujah atas logik akal semata,berhujahlah dengan ilmu dan maklumat.-dia cakap sal hal laen.tp saya guna kt sini.heheh
p/s 2:sekarang ni tgh addicted dgn lagu nih.kesian kt ain n sume ahli rumah saya.saya bising dan asyik ulang nyanyi lagu sama.huhu
p/s 3:owh,terima kasih hani sebab kenalkan dengan lagu ini=)

Comments

  1. ngeh3~
    *nak komen ayat bawah sekali tu je*

    sian la ahli bet aisyah,tp xpe, best kan lagu tuh? cerita ttg syurga~~
    najwa pon dgr lagu ni hari2 lps awak bukak ritu

    SEMUA INI ADALAH JASA FATEN la..dia yg kasik lagu ni,credits to FATEN act ;)~

    jom aisyah,kita baca buku-study kuat3 selagi ada masa..smg Allah bantu =)

    ReplyDelete
  2. hahaha
    yes2
    saya berjaya mempengaruhi
    ngeh2~~
    yea
    thanx aten!
    baca buku baca buku~~~

    ReplyDelete
  3. adess~
    die psiko sy la hani
    dgn lagu tu
    wrong timing to introduce dat song to her
    as she will be da best ******!
    hehehehe
    anyway~
    gud luck n gambatte ne!

    ReplyDelete
  4. heheheh
    sian ain
    ampun ampun~~
    len kali nak wat lg

    ReplyDelete
  5. amani n najwa la yang addicted...
    setiap mase kitorang dengar..
    ;)

    ReplyDelete

Post a Comment