Skip to main content

[random]

Dengan namaMu Allah,aku bermula

okeh,saya mulakan dengan kata kata 'umar yerk=)

ini kesayangan saya.sape nak teka harganya berapa?setakat ni takder lagi yang betul.yang tahu duk diam~!

ini muka tak cuak masuk oral.(kalau kata cuak,mesti takder yang percaya.mesti punyala~)

soleh da kasi amaran jangan masuk rumah gambar ni.tapi takperla,mesti dia da xingat punya.halal la ek soleh?da lama da pun gambar ni.untuk umi ngn ayah tengok~~ngeh2~


untuk umi dan ayah
akak dan soleh sihat sihat aje kat sini
soleh sibuk
akak tolong tengok~
hehehe

owh
sebelum terlupa
ini berita berita menarik untuk dilihat dan diulas sesedap rasa korang~
ada yang menarik,ada yang menyakitkan,ada yang menyengihkan.haha
silakan~


p/s 1:saya belum kenalkan lagi kat korang dengan saad.kan?sebab takder lagi yang boleh amik gambar saad dengan terbaek.nanti la saya kenalkan.heheh~

Comments