Skip to main content

[ketibaan]

Dengan namaMu Allah,aku bermula

kekasih yang di tunggu tiba jua akhirnya

alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah

aku bertemumu lagi wahai kekasih
dengan ketentuan Dia
pertemuan kali ini di tanah tinggalan Musa

MARHABAN YA RAMADHAN!
kami sudah lama menunggumu wahai penghulu bulan

........................................................................................................................................................................

entah kenapa
hati ini penuh hiba dan sayu
kerana cintakah ia
atau rindu?
aku sendiri tidak tahu

aku mahu kembali padaMu tuhan
terimalah aku,hamba yang penuh noda
pandanglah aku,jangan palingkan wajahMu yang penuh kemuliaan
kerana ia ketenangan buat hati juga jiwa.

p/s 1:hati kesakitan.moga ramadhan mampu menyembuhkan.

Comments