Skip to main content

[mereka]

entry ini untuk mereka.khususnya yang bakal menjadi pemimpin dan nakhoda rumah tangga

abang najib
memori paling best dengan dia,aiskrim~!bleh plak dia sengih2 bila ada orang belanja.dan malam itu,rasanya a.najib berhujan pulang ke upsi dari um.huhu.

kak radhiah
kami punya satu rahsia bersama.disebabkan mahu melindungi saya,dia pernah di ugut pukul.
kesian kak rad.maafkan saya akak~!

eh,jangan silap.abg najib bukan dengan kak rad.
abg najib dengan kawan saya,kak rad dengan seorang laki,yang saya tidak kenal,tapi saya mahu kenal dia~!

ini adik2 saya,batch IKHWANUDDAKWAH aka ID
mereka ini orang hebat hebat ,segan saya.yang seorang itu pengasas persatuan islam di tempat belajarnya.aduh,malu~!

ini,sahabat saya sampai mati,sampai syurga,LAUZAIE'
saya punya memori indah dengan mereka,salah seorangnya sudah berada di yaman.

ini pula abang abang dan akak akak saya,HEGEMONI aka HEGE
yang sudah punya isteri dan suami,abg shark,kak nini dan akak.abg najib dan abg dzul menanti syawal ini.=).yang laen?heheh

owh,batch atas mereka namanya ENGLIGHTENED
mereka juga cinta hati saya

atas lagi,G4,tidak sempat diberi nama.kak yati dan kak feti antara mereka
ramai lagi mereka mereka ini.cuma tiada dalam gambar

maafkan,saya sangat rindukan mereka
mereka inilah yang mengajar saya rasa sayang dan kasih yang mendalam
.
.
.

owh
sebelum terlupa,ini sahabat yang saya akan kenang dia sampai bila bila
nur hayati ramli
dialah utusan Allah pada saya tentang doa doa saya sepanjang saya di matrikulasi
saya rindu dia yang amat amat~!

Comments