Skip to main content

[KEKAL '10]

Dengan namaMu Allah,aku bermula
ini gambar sekitar KEKAL '10

melihat ini,saya rasakan ianya satu masalah

tapi,kepimpinan PMRAM sentiasa optimis,kerana mereka yakin bahawa mereka di jalan kebenaran!

nostalgia yang ditinggalkan

cumanya,saya kurang berpuas hati dengan penerangan dari ajk booth ARMA ini.kerana soalan saya tidak dapat dijawab.sedangkan kebenaran itulah yang sepatutnya diterangkan di sini.

owh,lukisan lukisan ini sangat cantik~

kan kan?

saya pula hanya mampu bergambar~hahah

ya,ini dia sebahagian dari team TANTA dalam pameran THIB NABAWI.serius,walau ntum pelajar perubatan,ntum akan dapat info baru dari mereka.nak tahu?sila temui mereka~!

penutupnya,bersama dengan si tukang arah itu dan ini.(ini bukan ikhtilat yer~)

p/s 1:owh,pameran di KEKAL sangat banyak.tak larat nak pergi semua dalam sehari,pergilah,korang akan dapat banyak info baru~!
p/s 2:setiap malam sangat best~~~.bazar pon best~~~huhu
p/s 3:teruja dengan pameran sebenarnya.setiap booth sumenye komited.
/s 4:ini blog rasmi KEKAL.pergilah,insyaallah ada sesuatu yang kalian akan bawa balik.paling tidak,ukhuwah dan kenangan
p/s 5:baru tahu rupanya MANHAL ada tubuhkan kelab sahabat.dan yang lebih baru tahu,ada juga rupanya untuk pelajar perubatan.
p/s 6:satu yang wat saya gembira yang sangat2,saya dapat jumpa dengan fatimah nabawiyyah.tak tahu kenapa,sebelum pergi,saya teringat dia yang sangat2.huhu
p/s 7:owh.jangan lupa juga lihat ini.juga ini.menakutkan~~huhu

Comments