Skip to main content

[pulang...]

tidak tahu kenapa
beberapa hari sebelum pulang ke malaysia,yang terbayang dalam kepala adalah kematian

membayangkan ini kali terakhir saya berjumpa sahabat sahabat tanta dan keluarga di malaysia
sakit sekali rasa itu
pantas doa di panjatkan,moga ini bukan terakhir kalinya
kerana masih banyak dosa yang terpalit,masih kurang pahala dan redha dalam genggaman

sepanjang perjalanan menaiki tremco,kapal terbang dan bas,antara yang saya pinta
"pertemukan aku dengan keluarga dan sahabatku kembali..."

alhamdulillah,Allah masih berikan peluang
untuk saya cari maghfirah di hujung pertengahan ramadhan ini
moga masa yang belum tiba untuk si izrail melakukan kerjanya,saya manfaatkan sepenuhnya

-------------------------------------------------------------------------------------------------

okeh.
tamat.
mari lihat gambar

ini yang tidak balik tetapi menemani di sana.pesanan dia,itu bukan gitar dia.=).pimpinan perlu lari dari fitnah.apa yang orang biasa boleh buat,kadang kadang menjadi tidak untuk mereka.-umi pesan.

ini yang balik.dalam hati Allah saja yang tahu

untuk soleh dan iwan,ini gambar terbaru mereka.lepas sahur nih.tapi syaukani tak.dia sahur kol 12 tengahari.hahaha

p/s 1:tolong doakan saya di sini.saya mohon maaf pada sahabat di tanta.ada beberapa amanah yang saya terlepas pandang.padahal da catat dalam buku untuk peringatan.insyaallah saya cuba selesaikan walau saya di sini.

Comments

  1. huhu..aisyah~
    semoga kita berjumpa lagi~
    ameen ya Rabb!

    ReplyDelete
  2. yup..btol kak aisyah...
    tu jgk yg sy rsekan sblm balik..
    alhamdulillah, Allah masih pjgkn umo berjumpa ngn family...
    mga2 Allah pjgkn umo kite sbg peluang utk kite beribadah dan tambah pahala~
    yuk...kejar akhir2 ramadhan!

    ReplyDelete
  3. ameen ameen ameen
    moga Allah beri yang terbaek~!

    ReplyDelete

Post a Comment