Skip to main content

[mana mungkin]

Dengan namaMu Allah,aku bermula

..........................................................

rupa rupanya Allah,rasa itu masih ada
selama ini aku sangkakan ianya sudah terkubur

padahal,mana mungkin bagi aku untuk menghilangkannya
walhal,tiada daya aku untuk melupakan

satu saat
itulah penguat
saat yang lain
itu juga pelemah

jika hati ini mesti ada ruang untuk selain Allah,rasul dan keluarga
sudah tentu ia untuk dia

along...
esyah lemah untuk ke sekian kalinya...

along tahukan,
bagaimana esyah pernah kalah dan lemah dengan ini?
saat rasa itu bertamu,
mata ini tidak akan pernah kering.


p/s 1:maafkan saya untuk entry ini.

Comments

  1. aA+bB x semudah A+B
    cinta x semestinya aman bahagia
    dan saya,sayang sgt2 kat kanak2 berlengas tu~
    next epilogue~
    [great quote na?]

    ReplyDelete

Post a Comment