Skip to main content

[corat coret]

sebenarnya tidak mahu mengulas perkara ini
tapi adik saya sofwan bertanya mengenainya
jadi siapa siapa yang rasa saya seolah olah mahu membesar besarkan cerita
tolong jangan baca.
serius,saya serius.
jangan baca.
saya tak suka.

amaran:ayat tidak rasmi.tlg abaikan kesalahan bahasa disini

okeh sofwan,begini ceritanya =)
since aku ada blog untuk cerita,hang baca kat sini jerla yek.

al kisahnya
baru baru ni,ada pilihan raya
pilihan raya untuk memilih BADAN PENGURUS kepada PERSEKUTUAN MELAYU REPUBLIK ARAB MESIR atau nama lennya adalah PMRAM,persatuan pelajar2 malaysia kat sini

soleh jadi salah seorang calonnya
dan di takdirkan Allah
dia menang
hmmm

gitu jerla
dia xderla jadi ketua untuk PMRAM
cuma jadi BP sahaja.lebih kurg ajk la kalo persatuan len
tp sebb ni PMRAM
'izzah die lebih sket (bukan izzah soleh,izzah BP tu)
so,ramai la yg duk bercerita.
huhuh

xperla
xpenting pon yg tuh
yg penting
sokong dia dari belakang
kalo org len xder
pastikan aku ngn mu ada
okeh bro?
heheh

itula ceritanya~




p/s 1:ini sedikit gambar.tak tau la plak xleh amik gambar.leps da amik baru perasan ada tulis xboleh.huhu
p/s 2:dapat habuan pergi muktamar.kaki terseliuh.hukhuk


Comments

Post a Comment