Skip to main content

[50 kata kata tokoh]

Dengan namaMu Allah,aku bermula

status:sudah lama habis dibaca
konklusi awal:
1-buku ini untuk pemimpin
2-ust dzulkhairi menulis semuanya dengan keadaan berwudhuk kecuali dalam satu catatan sahaja.
3-bacalah sendiri.bak kata ust,mereka yang suka sejarah,akan lebih mahu tahu.mereka yang tidak suka,akan jatuh cinta.
4-yang buat saya tersenyum,kata kata pertama yang ditulis,di ambil dari 'umar al khattab~!

p/s 1:saya ingatkan buku ini sudah hilang.beberapa hari ini,saya teringatkan buku ini.
p/s 2:buku ini antara buku terawal yang saya cari semasa pulang ke malaysia tahun lepas.

Comments

  1. nak baca!~~
    lps sy kepeningan dgn mata la tp
    huhu~~~

    ReplyDelete
  2. sila.
    dialu alukan.
    selagi buku ini berada dengan saya.=)

    ReplyDelete
  3. nak jugak!! tp bley bli katner eyh?

    ReplyDelete
  4. hari tuh
    akak singgah kat kedai buku kat taman sri serdang,upm
    beli kat situ
    sekarang xtau la ada ke tak lagi...

    ReplyDelete

Post a Comment