Skip to main content

[bolehkah MELAYU bersatu?]

Dengan namaMu Allah,aku bermula


wacana ini sudah lama di buat.cuma kerana semasa berlangsung itu,saya menghadapi imtihan,saya hold kan dulu untuk mengikuti perbincangan ini.hingga akhirnya saya langsung terlupa

semalam,saya melihat update dari blog junior saya,sang kelawar.
baru teringat tentang wacana ini

junior saya sudah memberi komennya.boleh lihat di rumah dia
komen saya?

ustaz mujahid tidak perlu menjawab banyak pun.dr asri sudah menjawab untuk dia=)
kalian boleh lihat dan bandingkan sendiri adab mereka berbicara dan berbahas
lain sungguh

bak kata sang kelawar dulu dalam satu artikelnya

orang yang punya ilmu dan taqwa,dengan perkara haram pun boleh dapat redha Allah,
tapi,orang yang tiada ilmu dan taqwa,dengan perkara halal pun Allah murka!

selamat membuka minda.
cuma jangan menjadi orang yang ada sifat denial syndrome.
sudah diberi petunjuk,saja dipekakkan telinga di butakan mata~!
moga moga Allah masih hidupkan hati kita~!

Comments