Skip to main content

[hebat..memang hebat!]

3 4 hari kebelakangan ini,saya merasakan satu kepuasan,kegembiraan,dan perasaan yang penuh dengan rasa syukur yang perlu saya kembalikan kepada Allah...

semua yang terjadi,saya rasa penuh dengan kehebatan
hebat...sangat hebat..memang hebat!

sepanjang hari-hari itu,ada 2 doa yang pernah saya panjatkan pada Allah dulu Allah makbulkan..allah jawab dan allah terima.
sungguh,saya gembira yang teramat.
sebab ia berlaku pada waktu yang tepat
dan ia memberi kekuatan pada saya untuk saya teruskan kelangsungan perjalanan dakwah

dan ini antara kata kata hebat dari mereka yang hebat di mata saya

"allah beri kita ujian,bukan untuk melemahkan tapi untuk menguatkan!"
-kak ji

"sahabat akhawat,mari tanam rasa malu seperti malunya wanita ansar.dan sahabat ikhwah,mari jadi malu seperti malunya baginda rasulullah.."
-ain alyaa

"ingat da banyak sangat ke pahala tu sampai tak nak wat mender baik??"
-najwa

"sahabat sahabat rasulullah itu manusia biasa,tidak sempurna.tapi mereka menyempurnakan diri mereka dengan kekuatan iman!"
-husna sani

ini antara kata kata yang saya ingat dan insyallah menjadi azimat untuk saya

dan ini adalah kata-kata,kalam yang menguatkan saya bila bila saya lemah,down

SABAR SABAR SABAR!
jangan MERAJUK!
-tok guru haji hadi

p/s:seronok bersahabat dengan orang hebat!

Comments