Skip to main content

[dekati dia wahai tuhan!]

adik saya dalam masalah
abang saya dalam masalah
diri saya dalam masalah

masalah kami berbeza
tapi saya rasakan persamaan
bilamana saya rasa
allah memberi masalah itu untuk mendekatkan
bilamana saya rasa
allah memberi masalah itu untuk merasai kehadiran

cuma saya bimbang
mereka tidak merasakan itu
saya bimbang
mereka tumbang
saya bimbang..saya bimbang

saya tahu,abang saya mampu
saya tahu dia kuat
dan saya doa moga-moga dia begitu

adik saya juga begitu
dia kuat,dia teguh,dia utuh
dan saya juga doa moga-moga dia begitu

cuma kebimbangan saya masih ada

tapi saya tahu
hanya satu yang boleh menjaga mereka di saat saya tidak mampu
hanya satu yang boleh mengawasi mereka di saat saya tiada
hanya satu yang boleh menguatkan mereka di saat saya lemah

itulah engkau WAHAI TUHAN!

Comments