Skip to main content

[menjenguk dunia]

27 januari
sudah 22 tahun allah berikan saya nyawa
berikan saya kesempatan untuk beribadah padaNYA
walau umur terdahulu hanya penuh dengan maksiat rasanya
memang diri ini senang alpa
perlu peringatan dari yang lain

apa yang perlu saya katakan?
tak terungkap dengan ucapan sebetulnya
allah kurniakan saya semua yang terbaik untuk saya
keluarga
sahabat sahabat
adik adik
junior junior
senior senior
akademik

tiada apa perlu di sebut
cuma saya sedang dalam usaha sebenarnya
usaha untuk kembali membuka hati saya
memberi hati saya pada sahabat sahabat saya
bukan saya tidak sayang pada mereka
saya sayang...
sayang sangat...
cuma hati ini masih belum pulih dari luka

sabarlah hati
tenanglah jiwa
mendiamlah nafsu!

apa apa pun,hanya SYUKRAN JAZILAN JIDDAN JIDDAN untuk semua ingatan sahabat sahabat
hanya satu pinta saya
doakan saya
kerana saya kuat dengan doa kalian!

p/s 1:amani,saya sedang usaha.mohon doa ye
p/s 2:saya ada 3 harapan tahun ni..yang paling utama,SAYA MAHU MASUK SYURGA ALLAH!

Comments

  1. Moga Allah kira amal-amal kita
    Moga Allah berkati umur-umur kita
    Moga Allah ampun dosa-dosa kita
    Moga Allah terima hati-hati kita

    Kul 3am wenti Ilallahi aqrab, wa3ala to3atihi adwam, wa3ani jannatihi aqrab, wa3aninnari ab3ad..

    ReplyDelete

Post a Comment