Skip to main content

[pesanan]

Dengan namaMu Allah, aku bermula

berakhir segala bebanan amanah ini, secara rasmi
apa perasaan?
semuanya bercampur baur...

sedikit pesanan untuk ahli PCT seluruhnya

ini pemimpin kamu buat setahun mendatang
tidak kira apa, inilah pemimpin yang wajib untuk kamu berikan ketaatan selagi mana ia tidak membawa kamu ke neraka

taatlah, patuhlah mereka walaupun mereka itu berbangsa habsyi~!

untuk exco exco yang di lantik
saya ulang pesanan ini untuk kesekian kali

"SABAR SABAR SABAR, jangan merajuk~!"

dan ini suara hati saya yang di sampaikan oleh junior saya jauh di bumi jordan. benarlah, satu fikrah, satu amal =)



adik adik, kerja kalian bukan sia sia, ia pahala~!



sedang merancang apa yang mahu di laksanakan, selepas turun nanti. (kawen kawen la..=p)

yang patah tumbuh kembali, yang pergi sudah ada pengganti.

p/s 1:selamat bekerja untuk semua, bukan hanya exco.semua
p/s 2:Allah, moga semua usaha kami ini Kau redha~!
p/s 3:Allah, tunjukkan aku mana yang benar,mana yang salah.
p/s 4:umi, ayah, calon yang akak sokong tu menang.heheh
p/s 5:tanta kehilangan lagi ahlinya. kali ini dengan pemergian si kecil ulya. Allah, jiwa ini terlalu keraskah hingga Kau perlu sentiasa uji dengan kematian?

Comments