Skip to main content

[legasi]

Dengan namaMu Allah. aku bermula

battle of sweet tooth berlangsung meriah
juga penuh dengan air mata

adik saya itu penuh perasaan, mudah mengalirkan air mata

teresak esak dia menangis
menarik keluarga tanta yang lainnya bersama sama berderaian sekali

dalam hati saya tika itu hanya satu

"alhamdulillah Allah, usaha kami yang sudah lama dan tua ini ada juga kesannya pada adik adik..."

ini beberapa cenderamata dari calon calon exco PCT.berebut rebut semua nak, macam dapat dari artis plak tengok.hahah

terima kasih ya Allah

dulu setiap kali di tanya apa yang ada di tanta,saya akan mengeluarkan kata kata ini. Sehinggalah saya pernah berhenti dari mengatakannya kerana melihat keadaan semasa. namun kini, saya mahu menyebutnya semula

"tanta tiada apa apa. kami tiada laut, kami tiada city star. tapi kami ada UKHUWWAH"

adik adik, kalianlah penerus legasi ini

UKHUWWAH DI ATAS DASAR AKIDAH~!

p/s 1: hari ini hari mengundi.huhuhu
p/s 2: semalam pergi ceramah di asyir. kenangan yang manis bagi akhawat2 yang pergi.tak gitu semua?hehehe

Comments

  1. hah?kenangan yg manis??????? [byk sket tnde soal...haha]
    memang kenangan manis...bestttt~~lalala

    ReplyDelete

Post a Comment