Skip to main content

[cara lain]*edited

Dengan namaMu Allah,aku bermula

benarlah satu kata
"orang yang tiada apa apa tidak boleh memberi apa apa"

1-teguran datang

2-sedang mencari halawah al iman. untuk saya berkongsi kemanisan itu dengan kalian di alam maya, juga yang berdepan depan

3-sebelum pulang ke malaysia baru baru ini, saya mengenali seorang adik. harris haziq namanya. dia ada kongsikan dengan saya satu lagu yang di gubahnya sendiri. untuk palestin katanya. jadi saya pun mahu kongsikan dengan kalian. dia sudah benarkan.

tapi...

saya terlupa link untuk men' download' lagunya itu
maaf ye.

jadi saya pun mengoogle

ini cover yang di buatnya untuk sebuah lagu. saya pun tidak tahu lagunya apa. tapi layankan sahaja lah ya. yang penting, lihat bakatnya itu. moga boleh jadi jalan untuk membawa risalah Allah.

jadi ajk ajk PCT, apa lagi, gunakan kepelbagaian dalam ahli untuk kita imarahkan bumi TANTA dengan SERUAN ISLAM~!

p/s 1:kalau Mr Azyk tuh ada baca rumah ini,boleh la kalo nak kongsikan link yer~! =)

Comments

Post a Comment