Skip to main content

[kata mereka]

saya suka sangat kata kata ini

tuhan mengubah perasaan anda dari satu perasaan kepada perasaan yang lain dan mengajar anda dengan memahami sesuatu yang bertentangan, supaya anda mempunyai dua sayap untuk terbang-bukannya satu- jalaluddin ar rumi

kata Mary O'Connor

yang penting bukanlah kesibukan kamu. tetapi apa yang membuatkan kamu sibuk. lebah di puji,nyamuk di keji.

kata seseorang

batu granit yang menjadi penghalang di laluan orang lemah adalah batu loncatan di laluan orang kuat

kata orang Rusia

kamu tidak boleh membina dinding dengan sebiji batu sahaja

kata Ryunosuke Satoro

sendiri,kita hanyalah setitis air. bersama sama,kita menjadi lautan yang luas

dan ini dari dia =)

saya tidak peduli dalam keadaan apa pun saya bangun di pagi hari-baik atau buruk.kerana saya tidak tahu apa yang baik untuk saya,dan apa yang tidak baik-umar al khattab

p/s 1:semua ini dari buku HIDUP BUKAN RAHSIA.yang saya tulis dalam entry sebelum ini

Comments