Skip to main content

[mencari hikmah,sabar dan redha]

rupa rupanya jodoh saya dengan UPM masih kuat
setiap tahun balik,pasti ada sebab dan situasi yang menuntut saya ke sana.

tahun ini dengan sebab yang tidak di sangka sangka

perjalanan yang penuh dengan keresahan,debar dan ketakutan di awalnya
namun pada masa yang sama,Allah berikan masa untuk saya memuhasabah kembali diri,peluang membaja ukhuwah terdahulu,membina rantaian adik adik baru,dan seribu satu hikmah yang pasti,akal yang bodoh ini tidak mampu untuk berfikir

insyaallah saya akan kongsi dengan kalian selepas ini

cuma saya mahu kongsikan dengan kalian
kata kata seorang sahabat saya.farhiah namanya

kata dia dengan ujian yang Allah beri pada saya ini

jika kita pandang negatif,semuanya jadi buruk
jika kita pandang positif,semuanya jadi baik
jika kita buat tidak tahu,kita tidak dapat apa apa

pilihlah corak pandangan kamu~!

p/s 1:perang media sudah bermula,untuk pilihanraya galas.strategi politik bn xpernah berubah.hadoih.statik~!

Comments